Na de jaarwisseling hoop ik voor de stichting ‘Godsvrucht en wetenschap’ een cursus te geven over een aantal thema’s uit geloofsleer. Er komen in deze cursus een aantal zaken aan de orde. De eerste morgen is gewijd aan het gezag en de uitleg van de Schrift, de theologie van de Heidelbergse Catechismus, de derde aan [...]